Pětikolová bitva bez rukavic vítěze nepoznala, Kareš i Pirát se rozešli smírně

Velká válka v podání hlavního souboje Double Red Fight Night skončila trochu neočekávaně remízou. Jak Petr Kareš, tak ani Samuel Krištofič nenašli způsob, jak toho druhého knokautovat, díky čemuž byl zápas po pěti kolech dle pravidel barmského boxu ukončen remízou.

Pokud bychom však zápas hodnotili z toho sportovního hlediska, musíme konstatovat, že v něm oba zápasníci nechali poslední zbytky sil, jenom přesných úderů, které by nějak zamávaly se soupeřem, jsme se nedočkali.

Pirát byl něco málo aktivnější v úvodních dvou kolech a často přenášel duel více k pletivu. Právě zde ale oba borce rozhodčí pravidelně odtrhával.

Technické parádičky byly více na straně „Voldemorta“ Kareše, který si dovolil jak kopy, tak i lokty z otočky. Skvěle myšlené akce ovšem nebyly tak efektivní. Třetí a čtvrté dějství nicméně patřilo českému zástupci v oktagonu, který i na svůj pokročilý bojový věk dokázal prodávat své letité zkušenosti.

Páté kolo, kdy byly obě strany viditelně vysíleny, se neslo na „dohrávacím“ tempu, jež doprovázely dva smělé Karešovy pokusy o výpad, jimiž se snažil duel zakončit. Pirát opět často přenášel duel k pletivu, kde k žádnému rozuzlení dojít nemohlo.

Jelikož utkání neskončilo formou KO/TKO, jak si to pravidla barmského boxu přejí, pak nemohl nastat jiný výsledek jak remíza. Žádný bodový systém se v takovém případě nevede.

Celý zápas můžete vidět v sekci VIDEA.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on telegram
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue