Sleduj nás

Když si vás šedivý strýček vezme do úst, znamená to, že děláte věci dobře! říká chlebodárce Siváka

Když si vás šedivý strýček vezme do úst, znamená to, že děláte věci dobře! říká chlebodárce SivákaFOTO: OKTAGON MMA

Organizace RFA se v posledních měsících hodně spoléhá na Vaška Siváka, který se stal hlavním lákadlem pro fanoušky.

Tento talentovaný bojovník si v krátkém časovém horizontu naplánoval hned tři zápasy, přičemž v únoru ho čeká další důležitý duel, za který má slíbený honorář ve výši jednoho milionu korun.

Sivák svými výkony vzbuzuje emoce a vždy dokáže zaujmout pozornost fanoušků. Přesto ale mnozí mají pocit, že jeho popularita nestačí na to, aby organizace pravidelně zaplňovala haly. K této otázce se nedávno vyjádřil i promotér Ondřej Novotný, jehož komentář okamžitě vyvolal reakce.

Ve svém vysílání Novotný reagoval na dotaz fanouška, který se ptal na Sivákovu schopnost přitáhnout publikum: „Sivák prý nevyprodá ani tělocvičnu pro RFA?“ podotkl promotér. „Osobně si myslím, že problém není přímo ve Vaškovi. Musíme být objektivní. Vašek Sivák odvádí svou práci... i když některé jeho kroky bych si na jeho místě asi promyslel jinak. Ale pokud mu někdo nabízí slušné peníze za to, že nastoupí proti soupeřům, u kterých má značnou převahu, proč by to nevzal?“ dodal Novotný a naznačil, že problém by mohl být spíše v celkové koncepci organizace.

„Sivák by proti zajímavému soupeři s dobrým promem mohl být atraktivní zápas. To se ale tady zatím neděje, proto se takový duel neprodá ani v menším měřítku, jak naznačil tazatel.“


Na Novotného poznámku reagoval i Boris Marhanský, zástupce RFA, který si Novotného komentář vzal osobně, i když nebyl přímou kritikou. „Kdykoliv si nás ten šedivý strýček bere do úst, je to pro mě znamení, že děláme něco správně a že ho to zřejmě dráždí,“ odpověděl Marhanský s narážkou na to, že RFA stále nachází své místo na trhu bojových sportů. „Sám už začínám šedivět, co jsme v tomhle světě,“ dodal s nadsázkou.

Celá situace tedy poukazuje na pokračující rivalitu mezi domácími organizacemi a rozdílné přístupy ke strategii a marketingu.

Zdroj: Instagram Ondřej Novotný



Další články