Nečekaná reklama, zavřený profil a falešné zrušení zápasu. Attila Végh si z fanoušků vystřelil a promotér Pavol Neruda mu teď posílá vzkaz: „Byl to úplně blbý nápad.“ Kontroverze kolem očekávané trilogie s Karlosem Vémolou pokračuje.
Když si z diváků děláš reklamu
Attila Végh býval většinou takový slušný a tichý kliďas, jenž se prezentoval uvolněným přístupem k životu a osobitým smyslem pro humor. Jenže nedávno té důvěry, kterou si u fanoušků vybudoval, zneužil k vlastnímu obohacení. Na svých sítích nejprve oznámil, že ruší trilogii s Karlosem Vémolou, načež si zamkl svůj profil a vše obrátil v reklamní spolupráci.
Fanoušci byli zmatení, promotéři rozčarovaní. „Za mě je to samozřejmě hovadina,“ řekl bez servítek spolumajitel Oktagonu Pavol Neruda. „Chápu, že Attila to nemyslel zle. Ale když pracují stovky lidí na tak velké věci, není to jen jeho show.“
Nápad, který se měl zůstat v šuplíku
Přes všechny výmluvy zůstává otázka: jak mohl zkušený bojovník s tak silnou fanouškovskou základnou podcenit dopad svého gesta? Végh tvrdí, že využil jen možnost reklamy. Jenže kampaň, která měla být vtipná a „tajemná“, rozvířila nedůvěru.
„On se prostě rád baví, a tím je oblíbený. Jenže tohle je větší než jedna reklama. Je v tom tým, Karlos, přípravy, očekávání fanoušků… Tady není prostor na vtípky,“ pokračoval Neruda s patrnou frustrací.
Nepřiznaná chyba, která stále visí ve vzduchu
Největším otazníkem ale zůstává Véghovo vlastní vnímání situace. Zatímco vedení Oktagonu otevřeně kritizuje jeho tah, Attila zůstává v klidu. „Mně se to až nechce věřit. Řekl mi, že si nemyslí, že udělal něco špatně. A to mě fakt překvapilo,“ kroutil hlavou Neruda.
Otázkou je, zda Végh chybu skutečně nevidí, nebo ji nechce přiznat nahlas. V každém případě tím podkopal důvěru nejen u vedení organizace, ale hlavně u fanoušků, kteří žijí každým náznakem v trilogii století.
Co z toho zůstane?
Zda celá kauza vyšumí, nebo bude mít reálné následky pro Véghovu reputaci, ukáže čas. Ale i když se zápas s Vémolou nakonec uskuteční, pachuť z jednoho „zábavného“ reklamního nápadu se možná jen tak neztratí.
„Je to prostě velká věc. A i když máš smysl pro humor, měl bys vědět, kdy ho nechat doma,“ uzavřel Pavol Neruda v interview pro šport.sk.
