Sleduj nás

Ondřej Novotný: Děláme lepší turnaje než UFC, ale zatím jsme na tom moc nevydělali

Ondřej Novotný: Děláme lepší turnaje než UFC, ale zatím jsme na tom moc nevydělaliFOTO: OKTAGON MMA

Ondřej Novotný věří, že turnaje Oktagonu dokonce předčí i UFC, ale bohužel se to zatím nepromítá na té finanční stránce.


Tento rok se pro Oktagon stal přelomovým, když se mu podařilo zorganizovat dvě obrovské akce na fotbalových stadionech – v Praze a ve Frankfurtu. Pražský turnaj přilákal okolo 28 000 fanoušků, zatímco Frankfurt překvapil účastí 59 148 diváků. Tyto úspěchy posílily pozici Oktagonu mezi nejlepšími bojovými organizacemi na světě.

Lepší turnaje než UFC?

Ondřej Novotný se na investiční konferenci Money Maker od CzechCrunch vyjádřil velmi odvážně a tvrdí, že galavečery Oktagonu jsou lepší než ty od UFC. „Děláme lepší turnaje než UFC. Vysíláme do stovky zemí, ale zatím jsme za to moc nevydělali. Budovali jsme značku, takže i když to nebylo moc peněz, byl s tím spojený marketingový balíček,“ vysvětlil Novotný.

Podle něj sledovanost Oktagonu převyšuje některé fotbalové zápasy evropských pohárů. Tato skutečnost přitahuje zájem velkých světových firem, které chtějí spolupracovat. „Dnes už si můžeme dovolit přijít a říct: ‚Podívejte se, pánové, naše sledovanost je větší než u některých fotbalových týmů.‘“

Růst zájmu světových značek

Ještě loni se na sportovně-byznysové konferenci v Monaku o Oktagon příliš nikdo nezajímal. Letos se však situace změnila. „Najednou se o nás zajímaly značky jako ESPN nebo Sportradar a další světové firmy. Z toho pak vznikly schůzky a večeře s jejich šéfy,“ popisuje Novotný. Tento růst zájmu naznačuje, že Oktagon má před sebou velký potenciál.


Plány na miliardová televizní práva

Ambice Ondřeje Novotného sahají ještě dál. Cílem je prodávat televizní práva za miliardu korun, což představuje zhruba 40 milionů eur. „Pro mě by bylo zklamáním, kdybychom za tři roky vydělali jen miliardu. Potenciál je třikrát větší,“ věří Novotný.

Zdroj: Money Maker, Czechcrunch


Další články