Sleduj nás

To je kočka! Fanoušci žasnou nad novými snímky Imane Khelif. Šampionka se ztratila mezi modelkami

To je kočka! Fanoušci žasnou nad novými snímky Imane Khelif. Šampionka se ztratila mezi modelkamiFoto: DAZN

Zlatá boxerská olympionička Imane Khelif opět přitáhla pozornost medií. Tentokrát ovšem ne svou dominancí v ringu, nýbrž půvabem na módní přehlídce v Miláně. Svým odvážným outfitem okouzlila všechny přítomné a stala se hlavní hvězdou večera.

Z ringu na molo

Olympijské hry jsou sice již za námi, ale pozornost budí stále. Alžířanka, která vyvolala vlnu kontroverzí, si nyní užívá roli módní ikony. Na milánském týdnu módy vynikla nejen svou krásou, ale také sebevědomím, které z ní vyzařovalo, když se postavila vedle slavných modelek.


Na přehlídku značky Bottega Veneta přišla v extravagantním kabátu a kožených kalhotách z loňské podzimní kolekce. Místo své zlaté medaile zvolila jako ozdobu zlaté náušnice, které dodaly celému outfitu šmrnc.

Když v Paříži bojovala o zlato, vzbudila bouřlivé reakce, a to nejen svým výkonem v ringu. Alžířanka čelila podezřením, že ve skutečnosti není ženou, ale mužem, což vyvolalo obrovský poprask. Mezinárodní olympijský výbor však stojí za Khelif a potvrzuje, že je „žena od narození až po dnešní den.“ To však nebrání jejím odpůrcům v tom, aby nadále šířili pochybnosti a kritiku.


Fanoušci oslavují svou hrdinku

„Půvabná šampionka, která ukázala, že se nebojí být sama sebou,“ objevilo se v komentářích na jejím Instagramu, kde ji fanoušci zahrnuli láskou a podporou. „Jste skutečná kočka. A jak vám to sekne!“ připojovali se další.

Khelif na přehlídce zářila vedle takových hvězd, jako jsou Kendall Jenner nebo Jacob Elordi, a přesto to byla právě ona, kdo vzbudil největší pozornost.


Značka Bottega Veneta si odnesla pochvalu za to, že přesně odhadla styl olympijské šampionky a vytvořila outfit, který zdůraznil její ženskost i sportovní sílu. Imane Khelif tak ukázala, že je připravena ovládnout nejen svět boxu, ale i ten módy.

Rostoucí sláva

Než se Khelif představila na olympiádě, sledovalo ji pár tisíc lidí. Dnes má na Instagramu více jak dvoumilionovou fanouškovskou základnu a nabídky na spolupráce se jen hrnou. Její úspěch v ringu a na sociálních sítích otevřel dveře k prestižním kampaním a módní i sportovní značky ji chtějí za svou ambasadorku.



Další články