Clash of the Stars je poměrně mladá organizace, která ale našla díru na trhu a okamžitě začala bavit diváky po celé České republice. Součástí galavečerů bývají vyhrocené souboje nejrůznějších influencerů či různých bizardních postav. Postupně ale do organizace pronikají také poloprofesionálové a profesionálové, kteří celou úroveň posouvají výše. Proč je Clash of the Stars v České republice tak moc oblíbený?
Vznik a koncept Clash of the Stars
Vůbec první galavečer Clash of the Stars se konal 22. 1. 2022 a to v Českém Těšíně. Na tento galavečer byli pozváni důležití influenceři i lidé české showbyznysové scény. Vzhledem k tomu, že se jednalo o první galavečer, souboje nebyly příliš dlouhé i vzhledem k velkým rozdílům ve váhových limitech. To se organizátorům podařilo s dalšími galavečery zlepšovat.
Protože zde taková organizace chyběla, kolem Clash of the Stars se okamžitě vytvořila početní skupina fanoušků, kteří sledují nejen aktuality organizace, ale také jednotlivé souboje a influencery, kteří se na souboje připravují. Navíc se Clash of the Stars daří přinášet také velmi zajímavé souboje jako 2v2. 3v1 nebo deadmatch. To vše jsou formáty, které nejsou u nás známé a které jsou pro diváky i bojovníky vysoce atraktivní.
Zatímco v ostatních organizacích se lpí především na profesionalitě zápasníků, v Clash of the Stars se zpravidla jedná o co největší bizár i maximální show, kterou organizace divákům přináší. Skvělá světelná i zvuková show se již stala běžnou součástí prakticky všech turnajů, které se pod hlavičkou této organizace konají. Na galavečerech navíc nebývá nouze o vyhrocené konflikty i mimo klec, což na sebe strhává další velkou vlnu pozornosti.
Celebrity, influenceři a diváci
Na další galavečery se postupně začaly nominovat nejrůznější celebrity, influenceři, Youtubeři a další. Velmi často dochází k tomu, že se dva sokové z online prostředí vyzvou přímo na jednom z galavečerů, nakonec to posvětí samotní promotéři a zápas může vypuknout!
To samozřejmě zbožňují diváci, kteří se právě na tyto momenty velmi těší. O tom, že jsou jednotlivé turnaje velmi diváci atraktivní svědčí také to, že jsou beznadějně vyprodané. Lístky se zpravidla vyprodají během pár okamžiků od spuštění prodeje. Dostat se tak na jeden z galavečerů je pro mnohé sen.
Když se diváci nedostanou přímo do haly, mohou si koupit PPV, tedy pay-per-view. Jedná se vlastně o licenci, která diváka opravňuje pustit si stream ve svém počítači, telefonu nebo chytré televizi. O tom, že se jedná o velmi atraktivní podívanou svědčí také velký podíl nelegálních streamů, které se snaží organizátoři v průběhu večera vyhledávat a aktivně potírat. Čísla sledovanosti na PPV nejsou známá, je ale jasné, že se bude jednat o vysoká čísla sledovanosti.
Kulturní a společenský dopad
Diváci se dobře baví a influenceři na tom skvěle vydělávají. Díky soubojům v kleci často zápasníci získají další stovky i tisíce tzv. followerů, kteří je následně na sítích sledují. To jim samozřejmě přináší další peníze navíc.
Na galavečerech Clash of the Stars se navíc také objevují nejrůznější značky, které se pak dostávají více do podvědomí diváků. Do toho se ale dostávají také lidé, kteří dosud nebyli příliš známí. Jejich kauzy, zápasy i nástupovky jsou pak ostře sledované. Divákům nic neunikne, a tak můžeme na sítích vidět celou řadu zajímavých vláken, kde diváci velmi vášnivě debatují.
Vedle toho se z Clash of the Stars stala také velmi výdělečná organizace z pohledů sázkových kanceláří. Clash of the Stars kurzy jsou bedlivě sledovány pravidelnými i novými sázkaři, kteří si vsadí jen na své oblíbence. I v tomto ohledu má celá organizace obrovský dopad a mnohé sázkové kanceláře jsou za tuto jedinečnou organizaci velmi vděčné.
Clashi se za své působení podařilo do klece dostat odvěké rivaly ale také skvělé profesionály, jako třeba Václava Mikuláška. Na posledním galavečeru jsme dokonce mohli v akci vidět magnáta Jaromíra Soukupa. Promotérům se zkrátka daří domlouvat zápasy, které jsou pro diváky velmi atraktivní.
Udrží se Clash i nadále
Po pár galavečerech si mnozí lidé mysleli, že už není koho do klece postavit. Že počet influencerů není tak vysoký a Clash of the Stars zanedlouho najde svůj limit. Ale nestalo se tak. Každý z galavečerů nabízí neskutečné souboje, často plné osobní nenávisti, která žene jednotlivé bojovníky vpřed. Musíme přihlédnout také k faktu, že se v rámci galavečerů objevují také formáty zápasu, které v České republice dosud nebyly.
Dá se proto předpokládat, že organizace Clash of the Stars tu s námi ještě nějakou dobu bude a přinese pravidelné dávky adrenalinu i bizaru. Čísla sledovanosti rozhodně neklesají a mezi diváky oblíbenost galavečerů roste. Uvidíme, jaká další jména dokážou promotéři do klece dostat a jaké další napínavé souboje si pro nás připraví.
Zdroj: Autorský text